Over PremiumCare Fysiotherapie
Waar zijn wij gevestigd?
PremiumCare Fysiotherapie is vanaf september 2020 gevestigd op de Kastanjelaan 112 in de wijk St. Anna, naast de wijk de Hazenkamp. U kunt bij ons behandeld worden voor een uitgebreide lijst van lichamelijke klachten. U kunt ook langskomen voor medische training of normale massagebehandelingen.
Onze visie en missie
Onze visie van fysiotherapie uit zich in een persoonlijke, empathische en betrokken aanpak bij het behandelen van lichamelijke klachten. We kijken naar uw lichamelijke klacht door naar de gehele persoon te kijken en de persoonlijke situatie die daarbij hoort. Soms zijn klachten oppervlakkig en snel te verhelpen. Andere klachten liggen dieper gegrond en vragen om een uitgebreidere aanpak. In beide gevallen weten wij wat we moeten doen en bespreken met u het beste plan van aanpak voor uw situatie.
Wij hebben als missie om u compleet te voorzien van alle benodigdheden om aan uw lichamelijke herstel te werken.
Hierbij kunt u denken aan de faciliteiten die wij bieden bij onze behandelingen zoals een oefenzaal, nieuwe meetapparatuur en een speciaal rugtrainingtoestel.
U kunt ook erop rekenen dat wij altijd schone handdoeken voor u klaar hebben liggen en dat u gratis trainingsmaterialen meekrijgt voor gebruik tijdens uw herstel.
Het spreekt daarnaast voor zichzelf dat wij alles doen om u zo uitgebreid mogelijk te helpen met uw lichamelijke klachten. Met onze 3 fysiotherapeuten werken we samen om u te voorzien van de best mogelijke zorg.
Wilt u van uw klachten af? Bel dan nu: 024-2005939
Of stuur ons een bericht!
Klachtenregeling PremiumCare Fysiotherapie
U mag ervan uitgaan dat wij als fysiotherapeuten ons vak zo goed mogelijk uitoefenen. Heeft u toch klachten over de behandeling of de manier waarop wij met u omgaan, dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor uzelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie. Om te beginnen is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw behandelende fysiotherapeut. Wij zijn altijd bereid om hiervoor tijd vrij te maken en om samen naar een oplossing te zoeken. Indien u dat prettig vindt, kunt u iemand meenemen naar het gesprek of vragen om een onafhankelijke bemiddelaar. Ook is het mogelijk om uw klacht eerst uit te leggen in een brief. Levert een persoonlijk gesprek of bemiddeling niet het gewenste resultaat op, dan kunt u gebruik maken van een klachtenprocedure. U kunt hiervoor naar “www.klachtenregeling.nl” gaan en een klacht melden.